من همه چيزو به نفع خودم نگفتم و يه سوال از همه تون دارم

من همه چيزو به نفع خودم نگفتم و يه سوال از همه تون دارم

سلام

من همه چيزو به نفع خودم نگفتم اعتراف ميكنم اونم منو دوست داشت بخاطر من خيلي اذيت شد خيلي حتي يه سال از درسش عقب موند ولي اين حرفايي كه آخرين بار گفت دلمو شكوند هنوزم باورم نميشه اون حرفارو اون گفته باشه.حالا يه سوال ازتون دارم اگه يكي خيلي دوسش داشته باشيد اونم خيلي دوستون داشته باشه بعد چند روز يهو بياد بگه دارم نامزد ميكنم و دوسش دارم چه حالي دستتون ميده ها؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ولي من هنوز باورم نميشه اون اين چيزا گفته باشه.جواب سوالمو بديد



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 7 آذر 1393برچسب:, ] [ 10:49 ] [ مردعاشق دل شكسته ]
[ ]